Friday, March 2, 2012

Kata- Kata Yang Menyentuh Jiwa Pn Mama

‎' Dhia, Abang tak tahu apa akan jadi esok, minggu depan, bulan depan, tahun depan, ataupun sepuluh tahun kemudian, Abang tak boleh ramal nasib kita berdua, tapi sebagai seorang suami yang bertanggungjawab, Abang akan berikan cinta Abang, hati Abang, seluruh jiwa Abang pada Dhia. Dan yang penting sekali, Abang akan bahagiakan Dhia seumur hidup Abang. Abang janji.'kata-kata Zikir kepada Dhia..

"Hakikatnya, aku suami dan kamu isteri. Perkahwinan ini adalah simpulan mati. Hanya maut yang akan memisahkan kita berdua.Sama ada awak nak jadi isteri saya sepenuh ke, setengah ke , suku ke, saya terima dan saya redha…”kata-kata dari Seth Tan buat Nora Elena…


Aku akan jadi yang terbaik, dari yang terbaik untuk meraih cintamu…dan aku takkan  berhenti sehingga cinta kita bersatu” kata –kata Suffian kepada Raihana

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...